Tuesday, March 13, 2007

Movie and Cereal Reviews

300 (Movie): This was a kickass movie. It is very loosely based on real historical occurances, but who gives a shit about that? If you like seeing large men with spears stabbing each other * in slow motion comic book style, then go see it right now.

* No homoeroticism intended.

Kellogg's Chocolatey Delight (Cereal): According to my dictionary, the preferred spelling is "chocolaty", so this cereal loses points right off the bat. But those who know me know two things: There aren't many foods that I don't like (give it to Mikey, he'll eat anything), but I especially like chocolate. So the combination of Special K and chocolate should have gone well. Unfortunately, calling this chocolaty, by any spelling, is misleading. There are little chunks of brown stuff, but it doesn't taste like chocolate. You know what it does taste like? Remember those wax lips that you could buy at Bulk Barn at Halloween, that were sorta like a combination between wax and gum, but didn't really have a taste? Like that. I don't want that shit in my cereal.

I made a picture combining these two things and expressing how I feel:



Edit: Oh, I almost forgot my roll up the rim count:

WIN/GAGNEZ: 1
PLEASE PLAY AGAIN/REESSAYEZ S.V.P: 9

The awesome thing about keeping track of this is that I win either way. If I lose more than would be expected, then I can say "hah! see? I'm right! I'm cursed". If I win a lot, then hey, free coffee.


14 comments:

Salem said...

Gross. I wouldn't like any of my food to taste like the wax lips candy.

Now, is that the was lips that had the blue gunk inside?

Phronk said...

Ew, I don't think I had lips with blue gunk. But I do remember little wax bottles that had gunk of various colours inside.

madamerouge said...

Gerard Butler is hotternhell

Adorable Girlfriend said...

Everyone really has liked 300. Your comments are the about the 7th I've read today.

It's not my kind of movie, but I will suggest it for UC.

Timmy said...

I am with Mme. Rouge -- hotternhell! WEEEE!

Jason said...

I may see 300 tonight in Imax. Can't wait.

As for cereal, it's bran buds for me (re: my last blog post).

MitZZee said...

damn tim hortons, i have yet to know anyone who won anything more than coffee or donuts. i've won 1 this yr too, and try again about 8 or 9. lol.

as for that MOO milk my friend won an mp3 player when it mooed, i was shocked, i thought that was just a gimmick too.

lmao at the cereal monster and btw i got the berry special k, and the berries are uber bitter. eek.

Phronk said...

I dunno about hotternhell, but he does have giant muscles that I am jealous of.

They - er, it - the movie - would be awesome to see on an Imax.

Mitzzzeee: Ew, fruit in cereal is bad enough, but dry bitter fruit is even worse. Thanks, I'll avoid that one too.

sarah said...

of course no homoeroticism was intended.............

:)

I'm 4 for 4 with my roll up the rims! I won donuts though, which is dumb cause I wouldn't normally buy a donut, so I just buy another coffee and get a free muffin.

Phronk said...

4 for 4? The chances of that are, like, 1 in 6561! You have superpowers.

Steven Adams said...

Seeing 300 this weekend

teh l4m3 said...

No homoeroticism intended.

It never is.

Anyway, I've read Herodotus, and I'm not exactly the biggest Frank Miller fan, so it's a no-brainer for me...

Jason said...

I forgot to mention that I like your new banner.

Shora said...

Dude, you've just learned the hard way that 'chocolate' tastes like chocolate. 'Chocolaty' is feces in disguise. They have to add the 'y' by law or you'd sue 'em for, y'know, tricking you into eating feces.